شناسه خبر : 103237
چهارشنبه 08 شهريور 1402 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان لبیک یا حسین۷، (۱)؛

آماده سازی و تدارک کاروان لبیک یاحسین هفت در اربعین/فیلم

مسئولین زحمتکش و دلسوز کاروان لبیک یاحسین(۷)، به سرعت عشق و دل درحال آماده سازی و تدارک برنامه های سفر زیارتی جانبازان هستند...

فاش نیوز - مسئولین زحمتکش و دلسوز کاروان لبیک یاحسین(7)، به سرعت عشق و دل درحال آماده سازی و تدارک برنامه های سفر زیارتی جانبازان هستند.

 جانبازان و ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار که در این کاروان، خدمتگزاری زائران جانباز و خانواده هایشان را به عهده گرفته اند؛ طی چند ماه اخیر با دوندگی های بسیار، نفس زدن های فراوان، گذاشتن جلسات متعدد جهت چیدمان برنامه های سفر اربعین جانبازان، فکر و مشورت و برنامه ریزی و ... در حال تدارک ملزومات سفر، هماهنگی محل های استقرار و ده ها برنامه ضروری این کاروان مقرب و معنوی بوده اند.

 حال که صدای حرکت کاروان کربلا با نزدیک شدن به ایام اربعین، از هر سو به گوش می رسد و صدای هروله عزاداران غم حسین(ع) و زینب(س) که دیوانه وار و اشک ریزان به سوی حرم سیدالشهدا و قمر بنی هاشم می شتابند، گوش تمام فلک را پر کرده است،... آهسته آهسته کاروان رهروان راه شهدا... هم‌پیمانان قهرمانان کوچ کرده وطن،... جانبازان... با مجروحیت های مختلف در جایگاه خادم و زائر اعم از نخاعی و قطع عضو و بصیر و...، درصد بالا و بدون درصد، تهرانی و شهرستانی، زن و مرد ... کوله بار سفر بسته اند تا در قالب کاروان لبیک یاحسین (7) قدم در مسیر پیاده روی عشاق گذاشته و به سوی کوی حسین(ع) رهسپار شوند.

  مسئولین پرتلاش کاروان، به ویژه جانباز نخاعی حاج "حسین اسرافیلی" و جانباز قطع پا حاج "اکبر حسین زاده" با ایثاری بی بدیل، با وجود گرمای هوای تابستان و همچنین مجروحیت ها و محدودیت ها و سختی ای که به خودشان تحمیل می شود، ماه هاست به همراه عواملشان در حال هماهنگی برنامه های کاروان از تهران تا کربلا و نجف هستند ... موکب ها و استقرار، تغذیه و تردد و نقل و انتقالات و... ده ها مسئله و مشکل دیگر که در یک کاروان اربعینی لازم و ضروری ست.

برنامه ها تا حد زیادی با تلاش های مسئولین اجرایی، هماهنگ شده و فیلم های زیر نیز گوشه ای از زحمات مسئولین کاروان جانبازان اربعین 1402 و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار است.

تعدادی از عوامل اجرایی کاروان نیز امروز چهارشنبه مورخ 8 شهریور ماه به صورت زمینی برای تهیه تمهیدات کاروان، زودتر از مسافران اعزام شدند و فردا پنج شنبه نیز، یک جلسه نوجیهی برای زوار کاروان از ساعت 7 بعدازظهر برگزار می گردد.

پس فردا روز جمعه 10 شهریور ماه نیز، کاروان لبیک یاحسین7 روز اول سفر معنوی و زیبای خود را آغاز خواهد نمود.

 

فیلم1 را کلیک کنید: آماده سازی و تدارک کاروان لبیک یاحسین هفت در اربعین 1402

فیلم2 را کلیک کنید: آماده سازی و تدارک کاروان لبیک یاحسین هفت در اربعین 1402

 

فیلم از مسئول اجرایی کاروان، حاج اکبر حسین زاده

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi